22 september 2011

Hej! Jag och Kuzco har precis skjutsat husse (Andreas) till bussen. Han skulle in till skolan. Jag har precis fixat lite frukost som jag ska slänga i mig. Mår lite illa så är inte så sugen egentligen, men jag måste ju. Blir bara värre om jag inte äter.

Idag, runt 10-halv 11, så får vi besök här hemma. Farmor, Ann-Sofie (min kusins sambo) och Clara (deras dotter) ska komma. Vet inte om Ann-Sofie tar med hunden också. Det visar sig. Om hon nu gör det så blir det spännande att se vad han tycker om Kuzco. Man vet ju aldrig med hundar.


Vet inte om jag får lägga upp bild på Clara så får bli på Anso's mage innan hon tittade ut :-)

KOMMENTARER
Sänt av: mmautildah

Hej! Var gärna med o tävla om ett par snygga korsörhängen i min blogg! KRAM

2011-09-22 @ 10:22:06
URL: http://mmautildah.blogg.se/
Sänt av: Ann-Sofie

Haha vad söt du är Olli! :D

2011-09-22 @ 13:55:15
Sänt av: Moa

Sv: Tack så mycket! :)

2011-09-22 @ 15:38:33
URL: http://moae.bloggplatsen.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0