13 september 2011

Hej! Började på ett inlägg i morse, men jag hann inte avsluta och publicera det. Skulle berätta att jag skulle in till skolan och planera lite inför Finsittningen som är imorgon. Vi gjorde bordsplaceringen och bestämde vilka stationer de som ska slava ska vara på.

Hemma nu. Hade fått mina resterande skolböcker idag. Fick bara en av de tre jag hade beställt sist för de andra fanns inte. Läser "Introduktion till arbetslivspsykologi" på distans vid sidan av mina andra studier. Dels är psykologi intressant tycker jag, och dels så ska jag antagligen läsa "Arbetslivspsykologi" senare.


Rabatt på H&M och NIVEA + bokpaketet.


Böckerna i bokpaketet.


Försöker visa hur tjock den är. Trodde det var en mycket mindre bok, haha.

Igår fick jag även besked om att mitt paket från Topshop har kommit. Yaay! Måste åka och hämta det, men hinner nog inte idag. Andreas ska iväg och jobba och då tar han ju bilen. Imorgon har jag inte heller tid... Typiskt.


KOMMENTARER
Sänt av: Ronja

Tack! Lite sen med att svara, men denna söndagen spenderades i sthlm för ovanligheternas skull :) Själv?

2011-09-13 @ 18:03:38
URL: http://rovardottiir.blogg.se/
Sänt av: beccis

hur har du haft det idag? :)

2011-09-13 @ 19:51:27
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Sänt av: josefin

vad läser du för nått? :)

2011-09-13 @ 23:16:53
URL: http://josefinkarlssson.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0