Fått lite saker idag!

Dels fick jag sms imorse om att paketet från Jotex hade kommit (så det hämtade jag på vägen hem) och dels fick jag saker av farmor idag. Köpte även två matlådor på Ica MAXI nu ikväll.

Från Jotex:

Paketet.


Sängkläderna.



Skeden och gaffeln.


Från farmor:


Två gamla halsband.


Gammal glasskål.


Ny glasburk som jag tänkt ha pasta i. Farmor köpte den till mig idag när vi var iväg till en söt affär där farmor köpte nya muggar.

Från Ica MAXI:

Har två vita och två gröna också. Finns i alla möjliga färger. Hade rosa förut men Andreas glömde ena någonstans och glömde mat i den andra så den ville jag inte ha. Därför har jag nu köpt två nya rosa. Såg att de fanns i lila också, inte sett förut.


Ni får ursäkta den dåliga bloggningen men har haft lite att göra under dagen. Inte varit hemma heller som ni vet. Får ta igen det i morgon! Dags att lägga sig i sängen och titta film med Andreas nu. Ni får ha det så bra så hörs vi i morgon! Puss♥

KOMMENTARER
Sänt av: Linda

Kul med grejorna :-)

2011-10-19 @ 12:47:44
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0