Lite fix igår kväll med det nya.

När jag kom hem igår så fixade jag lite med det nya jag hade med mig hem.


Satte hyacinterna i vaserna. Ska vara glasvas så man ser rötterna, det som är det fina.


Ta bort jorden innan du sätter ner dem/den i vasen. Min första blev av med lite mycket rötter, men andra gick bra. Var så sur jord i den första så var svårt att få bort.


Mandarinerna/clementinerna fick sin plats i fruktskålen.


Köksfönstret blev helt omgjort inredningsmässigt. Väntar bara på nya gardinen som kommer på onsdag.


Så här såg det ut innan. Ser mer "kökigt" ut nu tycker jag. Vad tycker ni?

KOMMENTARER
Sänt av: maria

Mycket tjusigt!!!



Love M

2011-11-17 @ 16:17:49
URL: http://iahoglund.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0