VARNING, MY EYE

Hej! Ska snart gå och lägga mig. Vi har haft lite storstäd här hemma idag. Inte klara med alla rum än. Får fortsätta någon annan dag. Bytt gardiner i vardagsrummet och sovrummet har vi gjort också, äntligen.

Innan jag går och lägger mig ska jag ha i en ögonsalva jag fick av mamma (hon fick den när hon hade förkylning i ögonen). Har kört med den sen jag vaknade med ögoninflammationen och det har ju blivit betydligt bättre. Vet inte om det beror på den eller om det hade hänt ändå, men vågar inte chansa. Kommer inte kunna öppna ögonen efter jag har haft i salvan så jag ska lyssna på Sunes sommar tänkte jag, haha. Måste ju ta en film man kan utantill.


Klippte till och fixa så det bara blev ena ögat, det räcker gott och väl kände jag. Sen ladda jag
upp bilden i mindre format än jag brukar, man behöver inte ha bilden större än så här anser jag ;-o


Kör bilder på julgodiset imorgon istället.

KOMMENTARER
Sänt av: PONNYSKRUTTARNA - sandra

usch, ser ju inte riktigt bra ut! :S

2011-12-18 @ 23:34:30
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Sänt av: Josephine

Då får vi hoppas att det fick bra! :)

Ja det var jättegott! Och igår blev det kebab, en riktig tjockis helg! ;)

2011-12-19 @ 08:38:43
URL: http://josephiinees.blogg.se/
Sänt av: Linda

Ouch, ögat såg inte värst bra ut :s inte ens min öga (då jag hade ögoninflammation) såg ut sådär ;o

2011-12-19 @ 18:50:24
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0