15 mars 2010

Hej! Superdålig uppdatering jag vet och jag är ledsen för det. Hade första dagen på praktiken idag. Herregud säger jag bara. Inte alls min grej det här. Ser inte fram emot 10 veckor där. Usch usch usch. Det är inte själva stället det är fel på utan att vi var tvungna att välja praktikplats som hade med våran utbildning att göra och jag kom ju fram till för ganska längesen att jag inte vill jobba med det jag utbildar mig till, därför ska jag läsa vidare på högskolan. Är inte ett dugg intresserad av att jobba i restaurang, tror jag kommer dö under de här 10 veckorna. Nu låter jag säkert väldigt negativ, men tänk er själva att behöva göra något i 10 veckor som ni verkligen inte vill :o

Nog med detta. Nu ska jag välja ut de 6 finalisterna till Veckans Blogg!

KOMMENTARER

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0