3 juni 2010

Hej! Nu är jag tillbaka igen. Blev inte mycket bloggande när jag var utomlands för pengarna tog slut på en gång. Pratade med älsklingen i telefonen lite för mycket. Hade bara 75 kr på telefonen också så.
Jaja, nu tänkte jag inte tjata om det. Bilder från resan lägger jag upp imorgon. Har lite att syssla och pyssla med idag. Tar hand om min sjuka pojkvän. Ska vara en riktigt snäll flickvän idag med andra ord ;-)

Resan var bra för övrigt. Har blivit lite brun och så. Ska försöka ta bild på det sen om någon skulle vara intresserad. Man kan aldrig veta :-)

Vi är nyduschade och ska snart iväg och köpa Coca Cola. Så gott, så gott. Sen blir det till att titta film och mysa ikväll. Vet inte vad vi ska se men jag har massa filmer jag blev sugen på medan jag var i Italien. Kanske blir någon av dom. Eller så blir det något nytt vi inte har sett. Det visar sig. 

Det är skönt att vara hemma faktiskt. Superskönt där borta också såklart men så många jag saknade här hemma. Blev lite jobbigt i slutet. G.T. var glad när jag kom hem. Han hängde efter och tog varje tillfälle att gosa lite. Så söt. Vi låg och "höll handen" ett bra tag. 

Gud så långt det blev. Får se om jag skriver något mer idag men skulle inte tro det tyvärr. Imorgon sätter jag igång med bloggen och bloggar som vanligt igen. Har lite inlägg på gång. 

Ha en underbar kväll så hörs vi igen imorgon!
 

KOMMENTARER
Sänt av: therese

haha precis! det roliga är ju att vi är nära vänner också bara de att vi inte pratat på ett tag nu :p haha. men ja, väldigt otippat som sagt :)

2010-06-03 @ 22:33:51
URL: http://theresekjellman.blogg.se/
Sänt av: ninääää'

det vart inge av med det , tyvärr.. :(

men imorgon kommer det bli av det vet jag :D!

puss!

2010-06-04 @ 18:43:48
URL: http://nninaahl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0