Film, chips och Gerard Butler

Nu har Jessica gått hem och jag tänkte mysa ner mig med en film och lite chips i sängen. Min lillebror kom in med chips när vi satt och spelade Guitar Hero förut nämligen så jag blev lite sugen. Egentligen är jag hungrig, men hittade ingenting som lockade/som jag orkade laga till. Det fanns lite fläskfilé kvar från när vi åt det idag med potatisgratäng, men kände mig inte sugen. Fast jag tog en köttbit medan jag rotade igenom kylen. Kött är ju bara så otroligt gott. Jag accepterar vegetarianer och alla dom där fullt ut, men jag personligen skulle aldrig klara mig utan kött, skulle sakna det alldeles för mycket. Men det är jag det.

Vet inte vilken film jag ska titta på, är sugen på The Ugly Truth, som jag bara ÄLSKAR. Har tittat på den hur många gånger som helst utan att tröttna. Älskar Gerard Butler. Han är en av mina favoritskådisar just nu. Han är så grym i 300 och så charmig i P.S I Love You och så skön i The Ugly Truth och bäst i Gamer osv. osv... Känns som ni förstår vad jag försöker få fram ;-D



Nej nu ska jag ner och hämta chips!


KOMMENTARER
Sänt av: amandalingefeldt

såå snyyggg!

2010-01-04 @ 20:09:50
URL: http://amandalingefeldt.blogg.se/
Sänt av: karrrååååå

HAN ÄR SÅÅÅÅ SNYGG



ge gärna din synpunkt över fjortisar på min blogg! tack .



bra blogg förresten :)

2010-01-05 @ 10:48:15
URL: http://diradiro.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0