A Perfect Getaway

The Ugly Truth var spårlöst försvunnen så det gick inte så bra att titta på den. Det fick bli A Perfect Getaway från 2009 istället. Jag och älsklingen tittade nämligen på den för några månader sen men jag somnade efter ungefär en kvart så jag har tänkt titta på den någon kväll när jag är själv så han slipper se den igen.
Den var faktiskt rätt så bra, ganska svårt att komma fram till vilka man ska misstänka. Sånt tycker jag om. Man ska inte kunna lista ut det redan i början. Det ska inte vara som man tror.

Har gjort mig iordning för sängen så tänkte väl försöka sova nu. I alla fall lite tidigare än det blev igår, så det känns bra.

Godnatt!

KOMMENTARER

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0