6 januari 2010

Kom hem för en liten stund sen, sitter och äter pizza nu. Gott!
Hade liten pratstund med Sofia i telefonen. Trevligt. Hon är hemma från Fjällen nu. Vi ska kanske ses imorgon hon, jag och våra små karlslokar. Vi tänkte ses i Västerås i så fall så dom kan kolla in nya lägenheten.

Haha, nu drack G.T. ur mitt glas med vatten också. Mysigt. Får nog gå och hämta ett nytt känner jag. Även om han är min lilla bäbis så vill jag nog inte dela glas med honom.



Nu välte han det också...


KOMMENTARER
Sänt av: [MICKESEGNA]

SV; Åh, tack<3!

2010-01-06 @ 21:50:18
URL: http://mickesegna.blogg.se/
Sänt av: cisssi

Min katt brukar hellre dricka ur mitt glas med vatten än sin egen skål :P så jag brukar ställa ett glas med vatten på bordet som hon får dricka ur :P haha då drickerhon i alla fall :P

2010-01-08 @ 13:22:23
URL: http://cisssij.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0