1 januari 2010

Första dagen på det nya året är då snart slut. Jag kom hem för en liten stund sen så har inte kunnat skriva förrän nu.
Hur har då den första dagen varit? Jo helt okej. Ganska lugn. Förutom rostade mackor som vi åt runt 4 i natt så var mitt första mål mat en kebabtallrik (finns nog några som inte är alltför förvånade över det xD). Jag och älsklingen gick till kebaben en stund efter att vi hade vaknat. Det var gott. Kebab är nästan alltid gott dagen efter. Efter vi hade käkat var vi hos Filip en stund där hans flickvän och Fredrik var, sen hälsade vi på älsklingens mormor och morfar en liten stund. Det var trevligt. Hans mormor är så himla gullig! Efter vi hade varit där åkte vi tillbaka till Filip och sen åkte vi hem med Fredrik. Jag och älsklingen umgicks lite hemma hos honom innan han till slut skjutsade hem mig, vilket då var för en liten stund sen.

Nu har jag nog bara tänkt kolla på en film och ta det lugnt, är lite trött och sliten känner jag. Hade velat att min lille pojke skulle sova hos mig idag, men han ska iväg till Västerås imorgon och vet inte när för det har de inte kommit överens om och det blev lite strul sist han sov här och de skulle dit. Tråkigt, men jag får klara mig ändå.

Gårkvällen/natten var trevlig förresten. Jag var inte helt nykter, men inte för onykter heller. Lagom helt enkelt. Mysigt att få vara med pojken på nyår och få nyårspuss (a)

Ursäkta om det blev väldigt många "en liten stund" i inlägget, jag märkte det själv. Men ni får klara er ändå ;-D

KOMMENTARER

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0