Lite Criminal Minds minsann!

Kom hem för en stund sen. Pappa var snäll och skjutsade hem mig. Vi fick massa gott fika, som alltid. Anne bakar alltid en massa. OCH hon hade gjort min favorittårta! Oh, happy day! Kuzco fick busa av sig massor så han sover som en gris. Andreas jobbar natt så jag är ensam.

Ligger i sängen nu och tittar på några avsnitt av Criminal Minds. Älskar Criminal Minds, oftast, för de har lite roligare fall än "vanliga" såna här program. Vissa avsnitt är tråkigare dock. Till exempel när det inte är så störda personer eller hemska fall, det är ju lite det som är själva grejen med programmet. Det ska vara störda personer och hemska fall. Nu låter jag jättehemsk, haha. Hoppas ni förstår vad jag menar :-)


Bild från Google.se

KOMMENTARER
Sänt av: izza<3

mys :)<3.

2011-10-06 @ 07:44:45
URL: http://izzabellan.blogg.se/
Sänt av: Linda

Jag älskar sådana kriminalserier, bäst gillar jag dock CSI :D

2011-10-06 @ 18:22:56
URL: http://thepainoflove.devote.se

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0