G.T's nya mat- och vattenskål

Idag var vi iväg till Västerås för Andreas skulle ha lite saker på Biltema. Då passade vi på att springa in på Nisses. Där köpte jag en ny mat- och vattenskål + ställning till G.T. Har kollat in dem förut och tänkt att jag ska köpa dem. Har nog inte tittat på priset förut för då borde jag ha köpt dem på en gång. Kostade bara 35 kr, haha. Inget man behöver spara till direkt. Så här ser de ut:





Tidigare har jag haft ett underlägg med "vanliga" rosa skålar på. Blir så ofräscht i längden när vattnet samlas under underlägget. Mycket bättre med luftigt som det blir med den här. Tycker den är så otroligt söt också. Är som en liten miniatyr av Kuzcos gigantstora ställning med mat- och vattenskål!

KOMMENTARER
Sänt av: Anonym

Fabolous!

2011-12-26 @ 21:21:28
Sänt av: Anonym

Fin!

2011-12-26 @ 21:21:43
Sänt av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2012-01-12 @ 23:02:56
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0