Overboard

Kom precis hem efter att ha spelat King, en bollek typ, med Jessica, Jonas, Robin och Matte. Rätt kul faktiskt. Mycket mygg bara. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och titta på Overboard, från 1987, innan jag ska sova. Imorgon har jag tänkt sola och sedan blir det volleyboll och grillkalas.


Bilder från Google.se

Tycker den här är så himla bra. Hon är så himla skön. Ville se den igår men min VHS ville inte fungera, men nu är det löst så nu ska jag minsann titta på min film. Underbart. Längesen jag såg den. Älskar den. Den handlar om att hon ramlar i vattnet och får minnesförlust, vilket en kille utnyttjar lite grann. Har ni inte sett den så tycker jag absolut att ni ska göra det. Den går på kanal 5 imorgon kl. 17.45. Fast det är ju lördag och då har man ju ofta andra planer. Men några kanske inte har hunnit sticka iväg än eftersom den går ganska tidigt. Hur som helst så tycker jag att ni ska se den nångång :-) Man kan inte göra annat än att älska den här damen. Goldie Hawn spelar jättebra och är superskön!

KOMMENTARER
Sänt av: LISA [lising.blogg.se]

Lite allt möjligt :) avskyr skaldjur!

2010-06-05 @ 00:46:57
URL: http://lising.blogg.se/
Sänt av: Nathalie

ja jag hoppas att jag hinner sola idag! hört rykten om att dte inte ska vara så fint väder nästa vecka här:/

sola lugnt!

2010-06-05 @ 09:41:18
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0