Västerås

Ska till Västerås snart, min pojkvän fick sin lägenhet idag. Blir första natten där för oss båda. Spännande. Har inte sett den än, men jag har varit inne i hans kompis lägenhet och den är likadan fast spegelvänd så vet ju ungefär hur den ser ut. Vi ska köra över sängen och det imorgon så inatt blir det till att sova på madrass, haha. Han har tv och dator och alla andra elektriska prylar som han vill ha där i alla fall, för dom hade han stod inne hos ena kompisen som bor i samma hus.

Jag ska få låna bilen dit, underbart skönt. Annars hade jag fått åka tåg. Bad pappa skjutsa in mig till Eskilstuna så jag kunde ta tåget därifrån, för det gick inga bra förbindelser härifrån, och jag tror det är därför jag får låna bilen om jag ska vara ärlig; så att han slipper skjutsa mig, haha. Men inte mig emot ;-D


KOMMENTARER
Sänt av: josefin

SV: Ja, det är det (: Tack så jättemycket, följ gärna bloggen via bloglovin'

2010-01-04 @ 18:47:06
URL: http://himlafenomen.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0