Liten ändring

Ändrade min header nyss, fast bara själva bilden på mig. Den nya är också en gammal bild, men jag ser inte lika liten ut på den i alla fall. Vet att det ser skumt ut i hörnet på bilden, jag ska fixa det men orkar inte nu. Kände bara att jag inte orkade ha en bild där jag ser ut att vara 12 år, så bytte lite snabbt. Det får duga sålänge. Försöker hitta en bättre och nyare bild, men har de flesta bilderna på datorn hemma hos mig och är ju hos pappa under lovet så har bara min bärbara som nästan bara har gamla bilder.

Nu ska jag gå ner och se om det finns något att äta, har inte ätit sen kebaben. Var nere och tittade innan Nettan ringde och hittade ingenting, men jag gör ett nytt försök. Någonting ska jag hitta! Sen ska jag ta med mig det jag nu hittar upp till rummet och så ska jag sätta på en bra film :-)

KOMMENTARER

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0