Guitar Hero

Det verkar vara en ganska seg lördag idag för övrigt. Folk som frågat vad som händer och ingen vet något kul. Skönaste var en som skrev att han bara vet skitsaker eller jobbiga grejer som händer idag. Lyckat. Så han tyckte att jag skulle ha något bra att komma med, vilket jag inte direkt hade. Alldeles för trött. Knappt rört mig ur sängen på hela dagen, bara hämtat frukost (a)

Pratade nyss med Jessica i telefon och vi bestämde oss för att ses idag. Hon skulle duscha och äta, sen komma hit och hälsa på. Vi är rätt sega båda två så blir nog en lugn kväll. Tänkte köra lite Guitar Hero Band eller vad det nu heter. Det är faktiskt kul och jag har börjat klara av gitarr på medium (stolt, haha). Förut klarade jag bara av easy. Ändå har jag faktiskt inte kört så många gånger, men man kommer in i det rätt fort.

KOMMENTARER
Sänt av: mersiha

jag har inte skaffat blogg lovin men jag ska göra det snart: D

2010-01-02 @ 19:01:38
URL: http://merissa.blogg.se/
Sänt av: mhalin,

åh jag älskar att spela guitar hero ! :D

2010-01-04 @ 16:02:49
URL: http://cconfused.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0