För hungrig för att somna

Det gick inte så bra att sova, var alldeles för hungrig så det blev till att äta frukost. Nu sitter jag och dricker svart te med smak av Kvitten (ingen aning om vad det är), persika och grädde. Luktade gott och smakade väldigt gott. Dricker på det engelska viset (mjölk i teet) Haha, försökte låta lite fancy där ;-)

Vi slapp sova på madrass inatt förresten, han och hans vänner impulshyrde ett släp och åkte och hämtade soffa och säng och det innan jag hann komma dit. Rätt skönt måste jag säga.
Jag och boysen roade oss med Guitar Hero större delen av kvällen, jag och Fredrik spelade mest. Pojken min spelade när han tog paus från allt han höll på att fixa i lägenheten och de andra titade mest på, körde nångång bara. Efter det så tittade vi på Pulp Fiction från 1994, fast jag och pojken min gick och duschade mitt i, haha. Men den var faktiskt helt okej. Ganska rolig. Missade nog några viktiga delar när vi gick och duschade för jag kände att jag inte riktigt hängde med i slutet när vi kom tillbaka.

KOMMENTARER
Sänt av: EN MASJÄVEL

Tjabba! :D



tack raring!



va händer nu då`?

2010-01-05 @ 11:18:49
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0