4 januari 2010

God middag! Fick svar från supporten idag angående problemet med min blogg och dom sa att jag skulle återställa alla mina kodmallar (vilket jag gjort några gånger redan) Visserligen gick det bättre att göra det den här gången, det slutade stå att det var något fel i dom MEN för mig ser min blogg fortfarande likadan ut. Ingen skillnad alls. Fortfarande helt vit med lite tråkig text på. Blir tokig! Ska försöka fixa lite till. Hoppas verkligen att allt blir som det ska. Får väl återställa kodmallarna några hundra gången så kanske det vill fungera...

KOMMENTARER
Sänt av: Madeleine

Tro mig, du kommer inte bli besviken ;)

2010-01-04 @ 15:18:35
URL: http://unclenina.blogg.se/
Sänt av: E- Bloggen om mode & skönhet

Allt bra ? :)

2010-01-04 @ 15:26:35
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Sänt av: Ann-Sofie

Nu fungerar det ju ! =)

2010-01-04 @ 15:30:39

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0