Kejsarens Nya Stil

Vet att den här är rätt gammal men jag kom att tänka på den här filmen för några veckor sen. Den är från 2000.
Jag såg den på bio när den kom kommer jag ihåg. Älskar serien som går på Disney Channel så kom på att jag borde ju älska filmen (tyckte om den då när jag såg den på bio men visste inte om jag skulle tycka om den nu)
Filmen är skön. Jag älskar den, haha. Alla är så sköna. Har sett den 4-5 gånger sen jag kom att tänka på den för några veckor sen. Tröttnar inte :-D


Bild från Google.se

Om det är någon som inte har sett den eller inte sett den sedan den kom så rekommenderar jag den verkligen! Ni måste se den. I alla fall om ni har lika dålig humor som jag, vilket jag hoppas ;-)

 


KOMMENTARER
Sänt av: Anonym

Fabolous!

2011-12-21 @ 23:43:15
Sänt av: Anonym

GRYYYYYYM!!

2011-12-21 @ 23:43:41

Kommentera här:

Ditt namn:
Spara dina uppgifter till nästa gång?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din webbplats:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0